Ecole Sainte Foy

lécole primaire privée Sainte Foy

OVERVIEW

The site ecole-sainte-foy.fr presently has a traffic ranking of zero (the smaller the better). We have parsed twenty pages within the web page ecole-sainte-foy.fr and found zero websites referencing ecole-sainte-foy.fr. We have noted one social networking accounts acquired by ecole-sainte-foy.fr.

ECOLE-SAINTE-FOY.FR TRAFFIC

The site ecole-sainte-foy.fr is seeing a alternation amounts of traffic all through the year.
Traffic for ecole-sainte-foy.fr

Traffic ranking (by month) for ecole-sainte-foy.fr

Traffic ranking by day of the week for ecole-sainte-foy.fr

WHAT DOES ECOLE-SAINTE-FOY.FR LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ecole-sainte-foy.fr Mobile Screenshot of ecole-sainte-foy.fr Tablet Screenshot of ecole-sainte-foy.fr

ECOLE-SAINTE-FOY.FR SERVER

We diagnosed that the main page on ecole-sainte-foy.fr took two thousand seven hundred and twenty-one milliseconds to stream. I could not observe a SSL certificate, so therefore our crawlers consider this site not secure.
81.88.48.95

We detected that this domain is implementing the Apache server.

Ecole Sainte Foy

lécole primaire privée Sainte Foy

PARSED CONTENT

The site states the following, "19 rue Louis Massé - 31500 Toulouse." I noticed that the web page said " 4 puisards ont été installés durant lété 2017 dans la cour, sous les arbres." They also stated " - 4 vidéoprojecteurs et 3. Notre école se modernise, se réorganise et sagrandit. Des travaux de réaménagement commenceront en mars 2018. La première phase comprend la création. Télécharger les menus de la cantine. Parution du journal de la pastorale de lécole Sainte Foy." The meta header had école as the first keyword. This keyword was followed by privée, sainte foy, and bonnefoy which isn't as important as école. The other words the site uses is toulouse.

SEE MORE WEB PAGES

Ecole Sainte Marguerite Un site utilisant WordPress

Les menus de la cantine. Calendrier des vacances 2016 - 2017. 04 91 75 04 79.

Bienvenue ! Ecole Sainte Marie Les Mureaux

Notre école est située tout près de lÉglise Saint Pierre - Saint Paul et du centre ville des Mureaux. 6 Rue de lAbbé Duval - 78130 Les Mureaux. Le Mot de la Directrice.

Lécole Sainte Noyale de Noyal Pontivy, en Centre Bretagne - petite et moyenne section, CP, CE1 et CE2, CM1 et CM2

Rue des écoles - BP 9. Tél 02 97 38 31 44. Fax 02 97 38 20 43. Bienvenue sur le site de lécole Sainte Noyale. Les diverses informations transmises aux familles. Des comptes rendus des activités des élèves. Et bien dautres choses encore comme le repas à emporter, la kermesse. Samedi 17 mars 2018 - grande collecte de papier de 9h à 12h.

Ecole Sainte-Odile Ecole Sainte-Odile

La classe des Très Petites Sections. Les religieuses du Sacré Coeur. Catéchèse Eveil à la foi. La tutelle des religieuses du Sacré-Coeur. Si vous souhaitez nous contacter, utilisez le formulaire de contact. Calendrier scolaire 2017 - 2018. MARDI GRAS, le 13 février.

Ecole sainte thérèse

Jeudi 8 mars, Journée CARNAVAL.